7 tips ontvangen voor een hogere klanttevredenheid ?
Laat dan snel je gegevens achter!
7 redenen waarom je moet investeren in klanttevredenheid
Wanneer je start met een onderneming, wil je succes uitbouwen op lange termijn. De meest belangrijke factor om dit te verwezenlijken, zijn jouw klanten. Zonder klanten, geen onderneming. Het is dus ... Lees meer
5 elementen die bijdragen aan een positieve beleving
Als mens en consument zijn we dagdagelijks op zoek naar positieve belevingen. Een positieve beleving geeft ons een goed gevoel en dat smaak naar meer. Wanneer je een product of dienst aanbiedt, dien je hier ... Lees meer
Hoe vermijd je de valkuilen van klanttevredenheidsonderzoek?
Iedere organisatie wil graag weten hoe tevreden haar klanten zijn over het product of dienst dat ze aanbieden en waar ze eventueel minder tevreden over zijn. Reden genoeg om een luisterend oor te leggen bij je ... Lees meer
Wat kan je leren over klanttevredenheid uit de resultaten van jouw enquête?
Wanneer je een enquête afneemt, sta je te popelen om een blik te kunnen werpen op de resultaten ervan. Maar wat vertellen die resultaten ons eigenlijk over de klanttevredenheid? CSAT, NPS en ... Lees meer
Maak jouw eerste vragenlijst aan de hand van deze 6 tips!
Een tevredenheidsenquête kan, weliswaar mits de juiste aanpak, een schat aan belangrijke informatie opleveren. Klantenfeedback is enorm waardevol en kan je veel nieuwe inzichten brengen waar je ... Lees meer
5 tips die je leren omgaan met negatieve klanten
Wanneer je een bedrijf of zaak runt, krijg je vroeg of laat wel te maken met moeilijke/negatieve klanten. Dit is natuurlijk niet erg, enkel moet je ervoor zorgen dat je deze mensen zo snel mogelijk op gepaste ... Lees meer