7 tips ontvangen voor een hogere klanttevredenheid ?

Laat dan snel je gegevens achter!

7 redenen waarom je moet investeren in klanttevredenheid

Wanneer je start met een onderneming, wil je succes uitbouwen op lange termijn. De meest belangrijke factor om dit te verwezenlijken, zijn jouw klanten. Zonder klanten, geen onderneming. Het is dus ... Lees meer

Gepubliceerd door Britt Friet

5 elementen die bijdragen aan een positieve beleving

Als mens en consument zijn we dagdagelijks op zoek naar positieve belevingen. Een positieve beleving geeft ons een goed gevoel en dat smaak naar meer. Wanneer je een product of dienst aanbiedt, dien je hier ... Lees meer

Gepubliceerd door Anna-Lisa Pala

Hoe vermijd je de valkuilen van klanttevredenheidsonderzoek?

Iedere organisatie wil graag weten hoe tevreden haar klanten zijn over het product of dienst dat ze aanbieden en waar ze eventueel minder tevreden over zijn. Reden genoeg om een luisterend oor te leggen bij je ... Lees meer

Gepubliceerd door Britt Friet

Wat kan je leren over klanttevredenheid uit de resultaten van jouw enquête?

Wanneer je een enquête afneemt, sta je te popelen om een blik te kunnen werpen op de resultaten ervan. Maar wat vertellen die resultaten ons eigenlijk over de klanttevredenheid?   CSAT, NPS en ... Lees meer

Gepubliceerd door Britt Friet

Maak jouw eerste vragenlijst aan de hand van deze 6 tips!

Een tevredenheidsenquête kan, weliswaar mits de juiste aanpak, een schat aan belangrijke informatie opleveren. Klantenfeedback is enorm waardevol en kan je veel nieuwe inzichten brengen waar je ... Lees meer

Gepubliceerd door Else Thoelen

5 tips die je leren omgaan met negatieve klanten

Wanneer je een bedrijf of zaak runt, krijg je vroeg of laat wel te maken met moeilijke/negatieve klanten. Dit is natuurlijk niet erg, enkel moet je ervoor zorgen dat je deze mensen zo snel mogelijk op gepaste ... Lees meer

Gepubliceerd door Gwen Claes